Skutki przemian edukacji informatycznej
DOI:
https://doi.org/2080-9069Słowa kluczowe:
dydaktyka informatyki, edukacja informatyczna, technologia informacyjna (IT)Abstrakt
Priorytet zajęć informatycznych wiąże się z rolą informatyki i technologii informacyjnej we współczesnym świecie. Informatyka z punktu widzenia edukacji szkolnej jest szczególnym przypadkiem przedmiotu szkolnego, który podlega ciągłym zmianom w toku procesu kształcenia. W artykule zaprezentowane zostały obszary takie jak: kulturowy, społeczny i prakseologiczny, które należy uwzględnić w procesie kształcenia informatycznego. Przemiany edukacji informatycznej stanowią nowe wyzwania, nadzieje, ale również swoiste ostrzeżenie.Opublikowane
2010-12-15
Jak cytować
RACZYŃSKA, M. (2010). Skutki przemian edukacji informatycznej. Journal of Education, Technology and Computer Science, 2(2), 76–82. https://doi.org/2080-9069
Numer
Dział
SELECTED PROBLEMS OF SCHOOL EDUCATION