Skutki przemian edukacji informatycznej
Słowa kluczowe:
dydaktyka informatyki, edukacja informatyczna, technologia informacyjna (IT)Abstrakt
Priorytet zajęć informatycznych wiąże się z rolą informatyki i technologii informacyjnej we współczesnym świecie. Informatyka z punktu widzenia edukacji szkolnej jest szczególnym przypadkiem przedmiotu szkolnego, który podlega ciągłym zmianom w toku procesu kształcenia. W artykule zaprezentowane zostały obszary takie jak: kulturowy, społeczny i prakseologiczny, które należy uwzględnić w procesie kształcenia informatycznego. Przemiany edukacji informatycznej stanowią nowe wyzwania, nadzieje, ale również swoiste ostrzeżenie.Pobrania
Opublikowane
2010-12-15
Jak cytować
RACZYŃSKA, M. (2010). Skutki przemian edukacji informatycznej. Journal of Education, Technology and Computer Science, 2(2), 76–82. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/7085
Numer
Dział
EDUKACJA INFORMATYCZNO-INFORMACYJNA
Licencja
Prawa autorskie (c) 2010 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.