Znaczenie uczenia się procesu CAD, CAM w komputerowym projektowaniu na zajęciach dydaktycznych
Słowa kluczowe:
CAD, CAM, komputerowe projektowanie, nauczanie, uczenie sięAbstrakt
Zdobycie wiedzy i umiejętności przez studentów jest rzeczą szczególnie ważną w zakresie znajomości procesów CAD, CAM w ramach studiów inżynierskich kierunku edukacja techniczno-informatyczna Uniwersytetu Rzeszowskiego. Ma to znaczący wpływ na wzbogacenie procesu nauczania i uczenia się studentów na przedmiotach specjalizacyjnych dotyczących systemów CAD/CAM i obrabiarek sterowanych numerycznie. Rozwojowość programów typu CAD, CAM podkreśla potrzebę jego nauczania.Pobrania
Opublikowane
2010-12-15
Jak cytować
SUSFAŁ, M. (2010). Znaczenie uczenia się procesu CAD, CAM w komputerowym
projektowaniu na zajęciach dydaktycznych. Journal of Education, Technology and Computer Science, 2(2), 246–251. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/7108
Numer
Dział
PRACE STUDENCKIEGO KOŁA NAUKOWEGO INFORMATYKÓW
Licencja
Prawa autorskie (c) 2010 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.