Znaczenie uczenia się procesu CAD, CAM w komputerowym projektowaniu na zajęciach dydaktycznych
DOI:
https://doi.org/2080-9069Słowa kluczowe:
CAD, CAM, komputerowe projektowanie, nauczanie, uczenie sięAbstrakt
Zdobycie wiedzy i umiejętności przez studentów jest rzeczą szczególnie ważną w zakresie znajomości procesów CAD, CAM w ramach studiów inżynierskich kierunku edukacja techniczno-informatyczna Uniwersytetu Rzeszowskiego. Ma to znaczący wpływ na wzbogacenie procesu nauczania i uczenia się studentów na przedmiotach specjalizacyjnych dotyczących systemów CAD/CAM i obrabiarek sterowanych numerycznie. Rozwojowość programów typu CAD, CAM podkreśla potrzebę jego nauczania.Opublikowane
2010-12-15
Jak cytować
SUSFAŁ, M. (2010). Znaczenie uczenia się procesu CAD, CAM w komputerowym
projektowaniu na zajęciach dydaktycznych. Journal of Education, Technology and Computer Science, (2), 249–251. https://doi.org/2080-9069
Numer
Dział
SELECTED PROBLEMS OF SCHOOL EDUCATION