Znaczenie uczenia się procesu CAD, CAM w komputerowym projektowaniu na zajęciach dydaktycznych

Autor

  • MICHAŁ SUSFAŁ Uniwersytet Rzeszowski, Polska

Słowa kluczowe:

CAD, CAM, komputerowe projektowanie, nauczanie, uczenie się

Abstrakt

Zdobycie wiedzy i umiejętności przez studentów jest rzeczą szczególnie ważną w zakresie znajomości procesów CAD, CAM w ramach studiów inżynierskich kierunku edukacja techniczno-informatyczna Uniwersytetu Rzeszowskiego. Ma to znaczący wpływ na wzbogacenie procesu nauczania i uczenia się studentów na przedmiotach specjalizacyjnych dotyczących systemów CAD/CAM i obrabiarek sterowanych numerycznie. Rozwojowość programów typu CAD, CAM podkreśla potrzebę jego nauczania.

Pobrania

Opublikowane

2010-12-15

Jak cytować

SUSFAŁ, M. (2010). Znaczenie uczenia się procesu CAD, CAM w komputerowym projektowaniu na zajęciach dydaktycznych. Journal of Education, Technology and Computer Science, 2(2), 246–251. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/7108

Numer

Dział

PRACE STUDENCKIEGO KOŁA NAUKOWEGO INFORMATYKÓW