Potrzeba wykorzystania i aktualizowania wiedzy z zakresu technologii informacyjnej w opinii uczniów
Słowa kluczowe:
edukacja informatyczna, technologie informacyjno-komunikacyjneAbstrakt
Tematem opracowania jest przybliżenie wykorzystania nowoczesnych technologii informacyjnych i telekomunikacyjnych w edukacji. Przedstawiono rolę ICT we współczesnym kształceniu. Na podstawie analizy badań ankietowych wykazano, że uczniowie gimnazjum są świadomi dezaktualizacji wiedzy z zakresu nowoczesnych technologii informacyjnych, ale blisko 1/3 nic nie robi, aby pozostawać na bieżąco z wiedzą z zakresu technologii informacyjnej.Pobrania
Opublikowane
2010-12-15
Jak cytować
PYTEL, K. (2010). Potrzeba wykorzystania i aktualizowania wiedzy z zakresu
technologii informacyjnej w opinii uczniów. Journal of Education, Technology and Computer Science, 2(2), 51–56. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/7080
Numer
Dział
EDUKACJA INFORMATYCZNO-INFORMACYJNA
Licencja
Prawa autorskie (c) 2010 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.