Potrzeba wykorzystania i aktualizowania wiedzy z zakresu technologii informacyjnej w opinii uczniów

Autor

  • KRZYSZTOF PYTEL Uniwersytet Pedagogiczny im. KEN w Krakowie, Polska

Słowa kluczowe:

edukacja informatyczna, technologie informacyjno-komunikacyjne

Abstrakt

Tematem opracowania jest przybliżenie wykorzystania nowoczesnych technologii informacyjnych i telekomunikacyjnych w edukacji. Przedstawiono rolę ICT we współczesnym kształceniu. Na podstawie analizy badań ankietowych wykazano, że uczniowie gimnazjum są świadomi dezaktualizacji wiedzy z zakresu nowoczesnych technologii informacyjnych, ale blisko 1/3 nic nie robi, aby pozostawać na bieżąco z wiedzą z zakresu technologii informacyjnej.

Pobrania

Opublikowane

2010-12-15

Jak cytować

PYTEL, K. (2010). Potrzeba wykorzystania i aktualizowania wiedzy z zakresu technologii informacyjnej w opinii uczniów. Journal of Education, Technology and Computer Science, 2(2), 51–56. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/7080

Numer

Dział

EDUKACJA INFORMATYCZNO-INFORMACYJNA