Rozwój społecznych zainteresowań uczniów szkół średnich w kontekście wyników osiąganych w matematycznych konkursach on-line

Autor

  • Joanna KANDZIA Szkoła Nauk Ścisłych USKW w Warszawie, Polska

Słowa kluczowe:

edukacja matematyczna, e-learning, internet, kompetencje, społeczne, „Internetowa przygoda z matematyką”

Abstrakt

W artykule zasygnalizowano znaczenie kompetencji matematycznych, społeczno- komunikacyjnych, informatyczno-medialnych, informacyjnych oraz w kształceniu on-line. Zaprezentowano wyniki badań własnych na podstawie internetowego konkursu matematycznego „Internetowa przygoda z matematyką”. Wskazano na zależność między wynikami osiąganymi przez uczniów szkół średnich w konkursach matematycznych on-line a stopniem rozwoju społecznych zainteresowań matematycznych.

Pobrania

Opublikowane

2015-12-15

Jak cytować

KANDZIA, J. (2015). Rozwój społecznych zainteresowań uczniów szkół średnich w kontekście wyników osiąganych w matematycznych konkursach on-line. Journal of Education, Technology and Computer Science, 14(4), 93–99. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6404

Inne teksty tego samego autora