Rozwój społecznych zainteresowań uczniów szkół średnich w kontekście wyników osiąganych w matematycznych konkursach on-line
Słowa kluczowe:
edukacja matematyczna, e-learning, internet, kompetencje, społeczne, „Internetowa przygoda z matematyką”Abstrakt
W artykule zasygnalizowano znaczenie kompetencji matematycznych, społeczno- komunikacyjnych, informatyczno-medialnych, informacyjnych oraz w kształceniu on-line. Zaprezentowano wyniki badań własnych na podstawie internetowego konkursu matematycznego „Internetowa przygoda z matematyką”. Wskazano na zależność między wynikami osiąganymi przez uczniów szkół średnich w konkursach matematycznych on-line a stopniem rozwoju społecznych zainteresowań matematycznych.Pobrania
Opublikowane
2015-12-15
Jak cytować
KANDZIA, J. (2015). Rozwój społecznych zainteresowań uczniów szkół średnich w kontekście wyników osiąganych w matematycznych
konkursach on-line. Journal of Education, Technology and Computer Science, 14(4), 93–99. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6404
Numer
Dział
EDUKACJA ZDALNA
Licencja
Prawa autorskie (c) 2015 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.