E-nauczanie w szkole wyższej – przykład dobrej praktyki pedagogicznej
DOI:
https://doi.org/2080-9069Słowa kluczowe:
edukacja matematyczna, e-learning, Internet, kompetencje w kształceniu on-line, technologie edukacyjneAbstrakt
W artykule zwrócono uwagę na zmiany zachodzące w edukacji pod wpływem ekspansji nowych technologii edukacyjnych. Przedstawiono charakterystykę zajęć prowadzonych na platformie e-learningowej oraz opinie studentów korzystających z tej formy nauki. Wskazano na zalety i wady nauczania on-line. Rozwój technologii edukacyjnych i kreowane metody zbierania i dystrybuowania informacji otwierają drogę do alternatywnych form kształcenia w społeczeństwie wiedzy.Opublikowane
2013-12-15
Jak cytować
KANDZIA, J. (2013). E-nauczanie w szkole wyższej – przykład dobrej praktyki
pedagogicznej. Journal of Education, Technology and Computer Science, (2), 279–285. https://doi.org/2080-9069
Numer
Dział
SELECTED PROBLEMS OF SCHOOL EDUCATION