Z technologią informacyjną do matematyczno-przyrodniczej krainy. Raport z projektu

Autor

DOI:

https://doi.org/10.15584/eti.2019.4.28

Słowa kluczowe:

e-learning, platforma Moodle, matematyka, fizyka, informatyka, projekt edukacyjny, technologia informacyjna

Abstrakt

Artykuł jest raportem z przeprowadzonego przez autorkę projektu współfinansowanego ze środków Narodowego Centrum Badań i Rozwoju ze środków europejskich WND-POWR.03.01.00-00--U055/17-01 pt. „Z technologią informacyjną do matematyczno-przyrodniczej krainy”. Był on dedykowany uczniom klas VIII szkoły podstawowej w Warszawie. Głównym jego celem było podniesienie/rozwój kompetencji ogólnorozwojowych w zakresie nauk matematyczno-przyrodniczych w ścisłej korelacji z technologiami informacyjnymi, związanych z poprawnym argumentowaniem, krytycznym i samodzielnym myśleniem, logiką i heurystyką. Przedstawiono krótką charakterystykę projektu oraz analizę przyrostu wiedzy uczniów w zakresie fizyki, informatyki i matematyki.

Pobrania

Opublikowane

2019-12-15

Jak cytować

Kandzia, J. (2019). Z technologią informacyjną do matematyczno-przyrodniczej krainy. Raport z projektu. Journal of Education, Technology and Computer Science, 30(4), 211–217. https://doi.org/10.15584/eti.2019.4.28

Numer

Dział

WYBRANE PROBLEMY EDUKACJI MEDIALNEJ

Inne teksty tego samego autora