Edukacja matematyczna wspomagana e-learningiem
Słowa kluczowe:
algebra z elementami dydaktyki, edukacja matematyczna, e-learning, Internet, technologie edukacyjneAbstrakt
W artykule zwrócono uwagę na zmiany zachodzące w edukacji pod wpływem ekspansji nowych technologii edukacyjnych. Przedstawiono analizę wyników osiąganych z przedmiotu algebra z elementami dydaktyki prowadzonego na platformie e-learningowej oraz opinie studentów korzystających z tej formy nauki. Wskazano na wymagania wobec nauczycieli nowego pokolenia – posiadania swobody technologicznej.Pobrania
Opublikowane
2014-12-30
Jak cytować
KANDZIA, J. (2014). Edukacja matematyczna wspomagana e-learningiem. Journal of Education, Technology and Computer Science, 10(2), 308–314. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6610
Numer
Dział
EDUKACJA ZDALNA
Licencja
Prawa autorskie (c) 2014 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.