Edukacja matematyczna wspomagana e-learningiem

Autor

  • Joanna KANDZIA

DOI:

https://doi.org/2080-9069

Słowa kluczowe:

algebra z elementami dydaktyki, edukacja matematyczna, e-learning, Internet, technologie edukacyjne

Abstrakt

W artykule zwrócono uwagę na zmiany zachodzące w edukacji pod wpływem ekspansji nowych technologii edukacyjnych. Przedstawiono analizę wyników osiąganych z przedmiotu algebra z elementami dydaktyki prowadzonego na platformie e-learningowej oraz opinie studentów korzystających z tej formy nauki. Wskazano na wymagania wobec nauczycieli nowego pokolenia – posiadania swobody technologicznej.

Opublikowane

2014-06-30

Jak cytować

KANDZIA, J. (2014). Edukacja matematyczna wspomagana e-learningiem. Journal of Education, Technology and Computer Science, (2), 308–314. https://doi.org/2080-9069

Numer

Dział

SELECTED PROBLEMS OF SCHOOL EDUCATION

Inne teksty tego samego autora