Edukacja matematyczna wspomagana e-learningiem

Autor

  • Joanna KANDZIA Szkoła Nauk Ścisłych USKW w Warszawie, Polska

Słowa kluczowe:

algebra z elementami dydaktyki, edukacja matematyczna, e-learning, Internet, technologie edukacyjne

Abstrakt

W artykule zwrócono uwagę na zmiany zachodzące w edukacji pod wpływem ekspansji nowych technologii edukacyjnych. Przedstawiono analizę wyników osiąganych z przedmiotu algebra z elementami dydaktyki prowadzonego na platformie e-learningowej oraz opinie studentów korzystających z tej formy nauki. Wskazano na wymagania wobec nauczycieli nowego pokolenia – posiadania swobody technologicznej.

Pobrania

Opublikowane

2014-12-30

Jak cytować

KANDZIA, J. (2014). Edukacja matematyczna wspomagana e-learningiem. Journal of Education, Technology and Computer Science, 10(2), 308–314. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6610

Inne teksty tego samego autora