E-nauczanie w szkole wyższej – przykład dobrej praktyki pedagogicznej

Autor

  • Joanna KANDZIA Szkoła Nauk Ścisłych USKW w Warszawie, Polska

Słowa kluczowe:

edukacja matematyczna, e-learning, Internet, kompetencje w kształceniu on-line, technologie edukacyjne

Abstrakt

W artykule zwrócono uwagę na zmiany zachodzące w edukacji pod wpływem ekspansji nowych technologii edukacyjnych. Przedstawiono charakterystykę zajęć prowadzonych na platformie e-learningowej oraz opinie studentów korzystających z tej formy nauki. Wskazano na zalety i wady nauczania on-line. Rozwój technologii edukacyjnych i kreowane metody zbierania i dystrybuowania informacji otwierają drogę do alternatywnych form kształcenia w społeczeństwie wiedzy.

Pobrania

Opublikowane

2013-12-15

Jak cytować

KANDZIA, J. (2013). E-nauczanie w szkole wyższej – przykład dobrej praktyki pedagogicznej. Journal of Education, Technology and Computer Science, 8(2), 279–285. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6774

Numer

Dział

ZASTOSOWANIE E-LEARNINGU W EDUKACJI

Inne teksty tego samego autora