E-nauczanie w szkole wyższej – przykład dobrej praktyki pedagogicznej
Słowa kluczowe:
edukacja matematyczna, e-learning, Internet, kompetencje w kształceniu on-line, technologie edukacyjneAbstrakt
W artykule zwrócono uwagę na zmiany zachodzące w edukacji pod wpływem ekspansji nowych technologii edukacyjnych. Przedstawiono charakterystykę zajęć prowadzonych na platformie e-learningowej oraz opinie studentów korzystających z tej formy nauki. Wskazano na zalety i wady nauczania on-line. Rozwój technologii edukacyjnych i kreowane metody zbierania i dystrybuowania informacji otwierają drogę do alternatywnych form kształcenia w społeczeństwie wiedzy.Pobrania
Opublikowane
2013-12-15
Jak cytować
KANDZIA, J. (2013). E-nauczanie w szkole wyższej – przykład dobrej praktyki
pedagogicznej. Journal of Education, Technology and Computer Science, 8(2), 279–285. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6774
Numer
Dział
ZASTOSOWANIE E-LEARNINGU W EDUKACJI
Licencja
Prawa autorskie (c) 2013 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.