The Development of Social Interests of High School Students in the Context of Results Achieved in the Mathematical Competitions On-line
Keywords:
mathematics education, e-learning, Internet, Internet Adventure with Mathematics, social competenceAbstract
W artykule zasygnalizowano znaczenie kompetencji matematycznych, społeczno- komunikacyjnych, informatyczno-medialnych, informacyjnych oraz w kształceniu on-line. Zaprezentowano wyniki badań własnych na podstawie internetowego konkursu matematycznego „Internetowa przygoda z matematyką”. Wskazano na zależność między wynikami osiąganymi przez uczniów szkół średnich w konkursach matematycznych on-line a stopniem rozwoju społecznych zainteresowań matematycznych.Downloads
Published
2015-12-15
How to Cite
KANDZIA, J. (2015). The Development of Social Interests of High School Students in the Context of Results Achieved in the Mathematical Competitions On-line. Journal of Education, Technology and Computer Science, 14(4), 93–99. Retrieved from https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6404
Issue
Section
DISTANCE LEARNING
License
Copyright (c) 2015 Journal of Education, Technology and Computer Science
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.