Wykorzystanie komputera w rozwijaniu zainteresowań muzycznych dzieci w młodszym wieku szkolnym
Słowa kluczowe:
komputer, zainteresowania muzyczne, programy multimedialne, młodszy wiek szkolnyAbstrakt
Na przestrzeni kilkudziesięciu ostatnich lat wzrosła siła oddziaływania mediów, w tym przede wszystkim komputera i internetu. Programy multimedialne odpowiednio dostosowane do wieku i możliwości młodego odbiorcy wpływają nie tylko na podniesienie atrakcyjności zajęć, na których są wykorzystywane, ale także wyzwalają w uczniach zainteresowanie przedmiotem. W edukacji muzycznej mogą stać się sposobem popularyzacji, jak również narzędziem eksperymentów muzycznych.Pobrania
Opublikowane
2015-12-15
Jak cytować
PĘKALA, A. (2015). Wykorzystanie komputera w rozwijaniu zainteresowań muzycznych dzieci w młodszym wieku szkolnym. Journal of Education, Technology and Computer Science, 14(4), 197–202. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6422
Numer
Dział
EDUKACJA ZDALNA
Licencja
Prawa autorskie (c) 2015 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.