Wykorzystanie metody aktywnego słuchania w rozwijaniu aktywności twórczej dzieci w wieku przedszkolnym
DOI:
https://doi.org/10.15584/eti.2017.4.17Słowa kluczowe:
metoda aktywnego słuchania, aktywność twórcza, dziecko w wieku przedszkolnymAbstrakt
Jedną z form aktywności muzycznej realizowaną w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym jest słuchanie muzyki. Pełne uczestnictwo w percepcji wymaga specjalnego przygotowania. Dzięki metodzie Batii Strauss poznanie utworu muzycznego staje się dla młodego, niedoświadczonego słuchacza nie tylko łatwiejsze w odbiorze, ale przede wszystkim rozwija jego aktywność twórczą.Pobrania
Opublikowane
2017-12-15
Jak cytować
PĘKALA, A. (2017). Wykorzystanie metody aktywnego słuchania w rozwijaniu aktywności twórczej dzieci w wieku przedszkolnym. Journal of Education, Technology and Computer Science, 22(4), 135–140. https://doi.org/10.15584/eti.2017.4.17
Numer
Dział
PROBLEMY EDUKACJI PRZEDSZKOLNEJ I WCZESNOSZKOLNEJ
Licencja
Prawa autorskie (c) 2017 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.