Nauczanie komputerowego wspomagania projektowania na kierunkach przyrodniczych

Autor

  • Krzysztof PIECZARKA
  • Aleksander KRZYŚ
  • Łukasz JELEŃ

Słowa kluczowe:

informatyka, komputerowe wspomaganie projektowania, nauczanie na kierunkach przyrodniczych

Abstrakt

Celem artykułu jest wskazanie znaczenia i korzyści z zastosowania map wiedzy w edukacji ze szczególnym uwzględnieniem oficjalnych stron internetowych organizacji. Opracowanie przygotowano na podstawie studiów literaturowych i analiz zawartości witryn internetowych pod względem zastosowania takich mechanizmów, jak: wyszukiwarka strony, mapa serwisu, baza ekspercka.

Opublikowane

2015-12-15

Jak cytować

PIECZARKA, K., KRZYŚ, A., & JELEŃ, Łukasz. (2015). Nauczanie komputerowego wspomagania projektowania na kierunkach przyrodniczych. Journal of Education, Technology and Computer Science, 14(4), 130–135. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6410

Numer

Dział

SELECTED PROBLEMS OF SCHOOL EDUCATION