Nauczanie komputerowego wspomagania projektowania na kierunkach przyrodniczych
Słowa kluczowe:
informatyka, komputerowe wspomaganie projektowania, nauczanie na kierunkach przyrodniczychAbstrakt
Celem artykułu jest wskazanie znaczenia i korzyści z zastosowania map wiedzy w edukacji ze szczególnym uwzględnieniem oficjalnych stron internetowych organizacji. Opracowanie przygotowano na podstawie studiów literaturowych i analiz zawartości witryn internetowych pod względem zastosowania takich mechanizmów, jak: wyszukiwarka strony, mapa serwisu, baza ekspercka.Pobrania
Opublikowane
2015-12-15
Jak cytować
PIECZARKA, K., KRZYŚ, A., & JELEŃ, Łukasz. (2015). Nauczanie komputerowego wspomagania projektowania na kierunkach przyrodniczych. Journal of Education, Technology and Computer Science, 14(4), 130–135. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6410
Numer
Dział
EDUKACJA ZDALNA
Licencja
Prawa autorskie (c) 2015 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.