Działania nauczycieli średnich szkół plastycznych w celu uzyskania i doskonalenia swoich zawodowych kompetencji multimedialnych dla dalszego rozwoju zawodowego
Słowa kluczowe:
doskonalenie zawodowe, kompetencje multimedialne, kształcenie ustawiczneAbstrakt
Dynamiczny rozwój technologii cyfrowych wymusza na nauczycielach średnich szkół plastycznych uczących technologii informacyjnych, podstaw fotografii i filmu, projektowania, reklamy natychmiastowego przebudowania swoich zawodowych kompetencji multimedialnych. W artykule w dużym skrócie przedstawiono, w jaki sposób nauczyciele tych szkół pozyskali kompetencje multimedialne, oraz omówiono działania, jakie podejmują oni w celu podniesienia swoich zawodowych kompetencji multimedialnych.Pobrania
Opublikowane
2015-12-15
Jak cytować
STRZECHA, J. (2015). Działania nauczycieli średnich szkół plastycznych w celu
uzyskania i doskonalenia swoich zawodowych kompetencji
multimedialnych dla dalszego rozwoju zawodowego. Journal of Education, Technology and Computer Science, 14(4), 40–44. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6396
Numer
Dział
ICT W PRZYGOTOWANIU I DOSKONALENIU ZAWODOWYM
Licencja
Prawa autorskie (c) 2015 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.