Działania nauczycieli średnich szkół plastycznych w celu uzyskania i doskonalenia swoich zawodowych kompetencji multimedialnych dla dalszego rozwoju zawodowego

Autor

  • Janusz STRZECHA Uniwersytet Rzeszowski, Polska

Słowa kluczowe:

doskonalenie zawodowe, kompetencje multimedialne, kształcenie ustawiczne

Abstrakt

Dynamiczny rozwój technologii cyfrowych wymusza na nauczycielach średnich szkół plastycznych uczących technologii informacyjnych, podstaw fotografii i filmu, projektowania, reklamy natychmiastowego przebudowania swoich zawodowych kompetencji multimedialnych. W artykule w dużym skrócie przedstawiono, w jaki sposób nauczyciele tych szkół pozyskali kompetencje multimedialne, oraz omówiono działania, jakie podejmują oni w celu podniesienia swoich zawodowych kompetencji multimedialnych.

Pobrania

Opublikowane

2015-12-15

Jak cytować

STRZECHA, J. (2015). Działania nauczycieli średnich szkół plastycznych w celu uzyskania i doskonalenia swoich zawodowych kompetencji multimedialnych dla dalszego rozwoju zawodowego. Journal of Education, Technology and Computer Science, 14(4), 40–44. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6396

Numer

Dział

ICT W PRZYGOTOWANIU I DOSKONALENIU ZAWODOWYM