Zawodowe kompetencje nauczycieli fotografii i filmu średnich szkół plastycznych a przemiany w technologiach fotograficznych i filmowych

Autor

  • Janusz STRZECHA Uniwersytet Rzeszowski, Polska

Słowa kluczowe:

zawodowe kompetencje nauczycieli fotografii i filmu, technologie fotograficzne, nauczyciel fotografii i filmu, średnia szkoła plastyczna, podstawy fotografii i filmu

Abstrakt

Artykuł ten dotyczy problematyki zawodowych kompetencji nauczycieli fotografii i filmu średnich szkół plastycznych w świetle zachodzących przemian w technologiach zapisu i przetwarzania informacji o obrazie i dźwięku. Dynamiczny rozwój tych technologii spowodował konieczność przystosowania się nauczycieli fotografii i filmu do tych przemian. Na tle tych zjawisk i czynników wskazuje się potrzebę badań nad kompetencjami tych nauczycieli w celu sformułowania stosownych propozycji i wskazówek do profesjonalnego przygotowania multimedialnego tej grupy nauczycieli, a także ich dalszego dokształcania i doskonalenia

Pobrania

Opublikowane

2013-06-30

Jak cytować

STRZECHA, J. (2013). Zawodowe kompetencje nauczycieli fotografii i filmu średnich szkół plastycznych a przemiany w technologiach fotograficznych i filmowych. Journal of Education, Technology and Computer Science, 7(1), 501–506. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6882

Numer

Dział

PROBLEMY KSZTAŁCENIA NAUCZYCIELI