Zawodowe kompetencje nauczycieli fotografii i filmu średnich szkół plastycznych a przemiany w technologiach fotograficznych i filmowych
Słowa kluczowe:
zawodowe kompetencje nauczycieli fotografii i filmu, technologie fotograficzne, nauczyciel fotografii i filmu, średnia szkoła plastyczna, podstawy fotografii i filmuAbstrakt
Artykuł ten dotyczy problematyki zawodowych kompetencji nauczycieli fotografii i filmu średnich szkół plastycznych w świetle zachodzących przemian w technologiach zapisu i przetwarzania informacji o obrazie i dźwięku. Dynamiczny rozwój tych technologii spowodował konieczność przystosowania się nauczycieli fotografii i filmu do tych przemian. Na tle tych zjawisk i czynników wskazuje się potrzebę badań nad kompetencjami tych nauczycieli w celu sformułowania stosownych propozycji i wskazówek do profesjonalnego przygotowania multimedialnego tej grupy nauczycieli, a także ich dalszego dokształcania i doskonaleniaPobrania
Opublikowane
2013-06-30
Jak cytować
STRZECHA, J. (2013). Zawodowe kompetencje nauczycieli fotografii i filmu
średnich szkół plastycznych a przemiany w technologiach
fotograficznych i filmowych. Journal of Education, Technology and Computer Science, 7(1), 501–506. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6882
Numer
Dział
PROBLEMY KSZTAŁCENIA NAUCZYCIELI
Licencja
Prawa autorskie (c) 2013 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.