Możliwości bieżącej modyfikacji zachowania urządzeń sieciowych w procesie tworzenia własnych stanowisk naukowo-dydaktycznych
DOI:
https://doi.org/10.15584/eti.2016.4.45Słowa kluczowe:
sieci komputerowe, skrypty, urządzenia siecioweAbstrakt
Artykuł prezentuje możliwości modyfikacji zachowania urządzeń sieciowych przez studentów i uczniów w procesie tworzenia własnych stanowisk naukowo-dydaktycznych. W artykule zaprezentowane zostały modele sterowania warstwą logiczną urządzenia, wskazano również najlepsze języki skryptowe, które mogą posłużyć do testowania własnych algorytmów.Pobrania
Opublikowane
2016-12-15
Jak cytować
BOLANOWSKI, M., & WOJTAS, M. (2016). Możliwości bieżącej modyfikacji zachowania urządzeń sieciowych w procesie tworzenia własnych stanowisk naukowo-dydaktycznych. Journal of Education, Technology and Computer Science, 18(4), 345–351. https://doi.org/10.15584/eti.2016.4.45
Numer
Dział
PROBLEMY EDUKACJI INFORMATYCZNEJ
Licencja
Prawa autorskie (c) 2016 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.