Rola nauczyciela i motywacji w procesie kształcenia członków społeczeństwa informacyjnego
DOI:
https://doi.org/2080-9069Słowa kluczowe:
społeczeństwo informacyjne, nauczyciel, proces kształcenia, motywacjaAbstrakt
W pracy przedstawione zostały zadania nauczyciela w kontekście kształcenia uczniów, którzy są aktywnymi członkami społeczeństwa informacyjnego. Scharakteryzowany został również proces kształcenia uczniów na miarę „nowych czasów”. Ponadto poruszone zostało zagadnienie dotyczące sposobów motywowania uczniów do nauki. Przybliżone zostały także czynniki, które umożliwiają odniesienie sukcesu edukacyjnego.Opublikowane
2014-06-30
Jak cytować
GMOCH, R., & NOWAK, J. (2014). Rola nauczyciela i motywacji w procesie kształcenia członków społeczeństwa informacyjnego. Journal of Education, Technology and Computer Science, (2), 54–60. https://doi.org/2080-9069
Numer
Dział
SELECTED PROBLEMS OF SCHOOL EDUCATION