Rola nauczyciela i motywacji w procesie kształcenia członków społeczeństwa informacyjnego

Autor

  • Ryszard GMOCH Uniwersytet Opolski, Polska
  • Janusz NOWAK Uniwersytet Opolski, Polska

Słowa kluczowe:

społeczeństwo informacyjne, nauczyciel, proces kształcenia, motywacja

Abstrakt

W pracy przedstawione zostały zadania nauczyciela w kontekście kształcenia uczniów, którzy są aktywnymi członkami społeczeństwa informacyjnego. Scharakteryzowany został również proces kształcenia uczniów na miarę „nowych czasów”. Ponadto poruszone zostało zagadnienie dotyczące sposobów motywowania uczniów do nauki. Przybliżone zostały także czynniki, które umożliwiają odniesienie sukcesu edukacyjnego.

Pobrania

Opublikowane

2014-12-30

Jak cytować

GMOCH, R., & NOWAK, J. (2014). Rola nauczyciela i motywacji w procesie kształcenia członków społeczeństwa informacyjnego. Journal of Education, Technology and Computer Science, 10(2), 54–60. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6574

Numer

Dział

EDUKACJA INFORMATYCZNA I INFORMACYJNA

Inne teksty tego samego autora