Samoocena uczniów w aspekcie wykorzystania technologii informacyjnej
Słowa kluczowe:
narzędzia technologii informacyjnej, samoocena, uczniowieAbstrakt
W artykule zaprezentowane zostały wyniki badań, które dotyczyły samooceny uczniów w zakresie korzystania z narzędzi technologii informacyjnej. Uzyskane wyniki badań dowiodły, że badani uczniowie są świadomi dobrodziejstw współczesnej techniki i umiejętnie z nich korzystają. Widoczny jest wzrost umiejętności w deklaracjach badanych w zależności od wieku uczniów.Pobrania
Opublikowane
2013-12-15
Jak cytować
NOWAK, J. (2013). Samoocena uczniów w aspekcie wykorzystania technologii informacyjnej. Journal of Education, Technology and Computer Science, 8(2), 208–213. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6763
Numer
Dział
ZASTOSOWANIE TECHNOLOGII INFORMACYJNO-KOMUNIKACYJNYCH W EDUKACJI
Licencja
Prawa autorskie (c) 2013 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.