Samoocena uczniów w aspekcie wykorzystania technologii informacyjnej

Autor

  • Janusz NOWAK Uniwersytet Opolski, Polska

Słowa kluczowe:

narzędzia technologii informacyjnej, samoocena, uczniowie

Abstrakt

W artykule zaprezentowane zostały wyniki badań, które dotyczyły samooceny uczniów w zakresie korzystania z narzędzi technologii informacyjnej. Uzyskane wyniki badań dowiodły, że badani uczniowie są świadomi dobrodziejstw współczesnej techniki i umiejętnie z nich korzystają. Widoczny jest wzrost umiejętności w deklaracjach badanych w zależności od wieku uczniów.

Pobrania

Opublikowane

2013-12-15

Jak cytować

NOWAK, J. (2013). Samoocena uczniów w aspekcie wykorzystania technologii informacyjnej. Journal of Education, Technology and Computer Science, 8(2), 208–213. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6763

Numer

Dział

ZASTOSOWANIE TECHNOLOGII INFORMACYJNO-KOMUNIKACYJNYCH W EDUKACJI

Inne teksty tego samego autora