Jakość kształcenia a zastosowanie e-learningu w szkole wyższej – pilotażowe badania ewaluacyjne
Słowa kluczowe:
dydaktyka szkoły wyższej, blended learning, jakość kształceniaAbstrakt
W artykule omówiono oczekiwania wobec struktur e-kursów stanowiących konstruktywistyczne środowisko uczenia się współczesnego studenta wynikające z badań prowadzonych wśród studentów Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej.Pobrania
Opublikowane
2014-12-30
Jak cytować
MORAŃSKA, D. (2014). Jakość kształcenia a zastosowanie e-learningu w szkole wyższej – pilotażowe badania ewaluacyjne. Journal of Education, Technology and Computer Science, 10(2), 284–289. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6607
Numer
Dział
EDUKACJA ZDALNA
Licencja
Prawa autorskie (c) 2014 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.