Jakość kształcenia a zastosowanie e-learningu w szkole wyższej – pilotażowe badania ewaluacyjne

Autor

  • Danuta MORAŃSKA Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej, Polska

Słowa kluczowe:

dydaktyka szkoły wyższej, blended learning, jakość kształcenia

Abstrakt

W artykule omówiono oczekiwania wobec struktur e-kursów stanowiących konstruktywistyczne środowisko uczenia się współczesnego studenta wynikające z badań prowadzonych wśród studentów Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej.

Pobrania

Opublikowane

2014-12-30

Jak cytować

MORAŃSKA, D. (2014). Jakość kształcenia a zastosowanie e-learningu w szkole wyższej – pilotażowe badania ewaluacyjne. Journal of Education, Technology and Computer Science, 10(2), 284–289. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6607