Edukacja zdalna w strategii szkoły wyższej
DOI:
https://doi.org/10.15584/eti.2016.3.17Słowa kluczowe:
kształcenie akademickie, e-learningAbstrakt
Cechą charakterystyczną początku XXI w. jest rozwój nowoczesnych form kształcenia z wykorzystaniem internetu. Przyczyn występowania tego zjawiska należy się doszukiwać w rozwoju technologii sieciowych oraz zachodzących procesach globalizacji sprzyjających wzrostowi znaczenia edukacji na odległość. Jej różne modele są ciągle dyskutowane, testowane i wdrażane, począwszy od wykorzystania internetu jako dodatkowego źródła informacji, po całkowicie zdalny proces uczenia się, włącznie z kontrolą aktywności oraz oceną wyników nauczania i tworzeniem społeczności uczących się.Pobrania
Opublikowane
2016-09-30
Jak cytować
MORAŃSKA, D. (2016). Edukacja zdalna w strategii szkoły wyższej. Journal of Education, Technology and Computer Science, 17(3), 115–121. https://doi.org/10.15584/eti.2016.3.17
Numer
Dział
PROBLEMY EDUKACJI INFORMACYJNO-KOMUNIKACYJNEJ
Licencja
Prawa autorskie (c) 2016 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.