W kierunku nowoczesnej dydaktyki – Forum Twórczych Nauczycieli
DOI:
https://doi.org/10.15584/eti.2019.2.5Słowa kluczowe:
dydaktyka, kształcenie nauczycieliAbstrakt
Współczesna edukacja stanęła wobec wyzwań związanych z realizacją zadań edukacyjnych w nawiązaniu do nowych paradygmatów kształcenia. W artykule omówiono przykładowe działania podejmowane na uczelni, skierowane do środowiska nauczycieli na wszystkich szczeblach edukacji, ukierunkowane na dostosowanie praktyki pedagogicznej do wymagań szkoły przyszłości.Pobrania
Opublikowane
2019-06-30
Jak cytować
Morańska, D. (2019). W kierunku nowoczesnej dydaktyki – Forum Twórczych Nauczycieli. Journal of Education, Technology and Computer Science, 28(2), 45–50. https://doi.org/10.15584/eti.2019.2.5
Numer
Dział
WYBRANE PROBLEMY EDUKACJI NAUCZYCIELI
Licencja
Prawa autorskie (c) 2019 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.