Refleksyjne uczenie się w akademickiej edukacji zdalnej
DOI:
https://doi.org/10.15584/eti.2017.1.30Słowa kluczowe:
społeczeństwo informacyjne, refleksyjne uczenie się, metauczenie, edukacja zdalnaAbstrakt
Społeczeństwo informacyjne wymaga kształtowania kompetencji, które zapewnią sprawne funkcjonowanie w dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości stanowiącej synergię świata rzeczywistego i wirtualnego. Jedną z nich jest umiejętność uczenia się rozumiana szeroko nie tylko jako zdolność człowieka do uczenia się, ale również umożliwiająca uzyskanie wiedzy o sobie jako podmiocie uczącym się. W artykule przedstawiono model realizacji edukacji zdalnej w kształceniu akademickim sprzyjający rozwojowi refleksyjności w uczeniu się.Pobrania
Opublikowane
2017-03-30
Jak cytować
MORAŃSKA, D. (2017). Refleksyjne uczenie się w akademickiej edukacji zdalnej. Journal of Education, Technology and Computer Science, 19(1), 222–227. https://doi.org/10.15584/eti.2017.1.30
Numer
Dział
PROBLEMY EDUKACJI INFORMACYJNO-KOMUNIKACYJNEJ
Licencja
Prawa autorskie (c) 2017 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.