Edukacja zdalna w strategii szkoły wyższej

Autor

  • DANUTA MORAŃSKA Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej, Polska

DOI:

https://doi.org/10.15584/eti.2016.3.17

Słowa kluczowe:

kształcenie akademickie, e-learning

Abstrakt

Cechą charakterystyczną początku XXI w. jest rozwój nowoczesnych form kształcenia z wykorzystaniem internetu. Przyczyn występowania tego zjawiska należy się doszukiwać w rozwoju technologii sieciowych oraz zachodzących procesach globalizacji sprzyjających wzrostowi znaczenia edukacji na odległość. Jej różne modele są ciągle dyskutowane, testowane i wdrażane, począwszy od wykorzystania internetu jako dodatkowego źródła informacji, po całkowicie zdalny proces uczenia się, włącznie z kontrolą aktywności oraz oceną wyników nauczania i tworzeniem społeczności uczących się.

Pobrania

Opublikowane

2016-09-30

Jak cytować

MORAŃSKA, D. (2016). Edukacja zdalna w strategii szkoły wyższej. Journal of Education, Technology and Computer Science, 17(3), 115–121. https://doi.org/10.15584/eti.2016.3.17

Numer

Dział

PROBLEMY EDUKACJI INFORMACYJNO-KOMUNIKACYJNEJ