Prakseologiczno-ergonomiczny aspekt wykorzystania technologii informacyjnych w rozwijaniu kultury pracy na przykładzie metody „Temat_Projekt2” (TP2)

Autor

  • Tadeusz PIĄTEK

DOI:

https://doi.org/2080-9069

Słowa kluczowe:

technologie informacyjne, metoda „Temat–Projekt2”, kultura pracy

Abstrakt

W artykule omówiono wybrane aspekty wykorzystania technologii informacyjnych w procesie kształcenia punktu widzenia uwarunkowań prakseologiczno-ergonomicznych w kontekście kultury pracy jako komponentu kompetencji kluczowych.

Opublikowane

2014-06-30

Jak cytować

PIĄTEK, T. (2014). Prakseologiczno-ergonomiczny aspekt wykorzystania technologii informacyjnych w rozwijaniu kultury pracy na przykładzie metody „Temat_Projekt2” (TP2). Journal of Education, Technology and Computer Science, (2), 391–398. https://doi.org/2080-9069

Numer

Dział

SELECTED PROBLEMS OF SCHOOL EDUCATION