Prakseologiczno-ergonomiczny aspekt wykorzystania technologii informacyjnych w rozwijaniu kultury pracy na przykładzie metody „Temat_Projekt2” (TP2)
Słowa kluczowe:
technologie informacyjne, metoda „Temat–Projekt2”, kultura pracyAbstrakt
W artykule omówiono wybrane aspekty wykorzystania technologii informacyjnych w procesie kształcenia punktu widzenia uwarunkowań prakseologiczno-ergonomicznych w kontekście kultury pracy jako komponentu kompetencji kluczowych.Pobrania
Opublikowane
2014-12-30
Jak cytować
PIĄTEK, T. (2014). Prakseologiczno-ergonomiczny aspekt wykorzystania technologii informacyjnych w rozwijaniu kultury pracy na przykładzie metody „Temat_Projekt2” (TP2). Journal of Education, Technology and Computer Science, 10(2), 391–398. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6623
Numer
Dział
ICT W BADANIACH EDUKACYJNYCH
Licencja
Prawa autorskie (c) 2014 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.