Prakseologiczno-ergonomiczny aspekt wykorzystania technologii informacyjnych w rozwijaniu kultury pracy na przykładzie metody „Temat_Projekt2” (TP2)

Autor

  • Tadeusz PIĄTEK Uniwersytet Rzeszowski, Polska

Słowa kluczowe:

technologie informacyjne, metoda „Temat–Projekt2”, kultura pracy

Abstrakt

W artykule omówiono wybrane aspekty wykorzystania technologii informacyjnych w procesie kształcenia punktu widzenia uwarunkowań prakseologiczno-ergonomicznych w kontekście kultury pracy jako komponentu kompetencji kluczowych.

Pobrania

Opublikowane

2014-12-30

Jak cytować

PIĄTEK, T. (2014). Prakseologiczno-ergonomiczny aspekt wykorzystania technologii informacyjnych w rozwijaniu kultury pracy na przykładzie metody „Temat_Projekt2” (TP2). Journal of Education, Technology and Computer Science, 10(2), 391–398. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6623

Numer

Dział

ICT W BADANIACH EDUKACYJNYCH