Ocena wykorzystania technologii informatycznej i komunikacyjnej w edukacji na podstawie praktyki dydaktycznej w szkole średniej

Autor

  • Wioletta Małgorzata ŚWIERZY Techniczne Zakłady Naukowe w Częstochowie, Polska

Słowa kluczowe:

technologia informacyjna, nowoczesne środki dydaktyczne

Abstrakt

Realizacja praktyki nowoczesnej edukacji ukazuje wieloaspektowość problematyki. Szczególnie istotne jest to w obszarze wykorzystania technologii informacyjnej w dydaktyce oraz wychowaniu młodzieży. W pracy przedstawione zostaną wyniki i wnioski płynące z własnej obserwacji dotyczącej wykorzystania nowoczesnych pomocy naukowych w procesie edukacyjnym. Preferowany system nauczania oparty na technologii informacyjnej skłania pedagogów do własnych przemyśleń i refleksji.

Pobrania

Opublikowane

2014-12-30

Jak cytować

ŚWIERZY, W. M. (2014). Ocena wykorzystania technologii informatycznej i komunikacyjnej w edukacji na podstawie praktyki dydaktycznej w szkole średniej. Journal of Education, Technology and Computer Science, 10(2), 406–412. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6625

Numer

Dział

ICT W BADANIACH EDUKACYJNYCH