Uczenie się wspomagane metodami i narzędziami ICT w perspektywie dyskursu konektywistycznego

Autor

  • Eunika BARON-POLAŃCZYK Uniwersytet Zielonogórski, Polska

Słowa kluczowe:

technologia informacyjno-komunikacyjna, uczenie się wspomagane ICT, konektywizm

Abstrakt

Artykuł przedstawia desygnaty współczesnej ICT, technologiczno-kulturowy postęp odnajdujący swoje odbicie we współczesnych teoriach nauczania-uczenia się. Zwraca uwagę na główne tezy konektywizmu w kontekście uwarunkowań wykorzystania Sieci z jej różnymi węzłami i połączeniami. Uwzględniając społeczną potrzebę edukacyjnego zagospodarowania metod i narzędzi ICT, wskazuje na problemy uczenia się, które jest przechowywane i przekształcane przez technologię.

Pobrania

Opublikowane

2014-12-30

Jak cytować

BARON-POLAŃCZYK, E. (2014). Uczenie się wspomagane metodami i narzędziami ICT w perspektywie dyskursu konektywistycznego. Journal of Education, Technology and Computer Science, 10(2), 238–244. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6600