Uczenie się wspomagane metodami i narzędziami ICT w perspektywie dyskursu konektywistycznego
Słowa kluczowe:
technologia informacyjno-komunikacyjna, uczenie się wspomagane ICT, konektywizmAbstrakt
Artykuł przedstawia desygnaty współczesnej ICT, technologiczno-kulturowy postęp odnajdujący swoje odbicie we współczesnych teoriach nauczania-uczenia się. Zwraca uwagę na główne tezy konektywizmu w kontekście uwarunkowań wykorzystania Sieci z jej różnymi węzłami i połączeniami. Uwzględniając społeczną potrzebę edukacyjnego zagospodarowania metod i narzędzi ICT, wskazuje na problemy uczenia się, które jest przechowywane i przekształcane przez technologię.Pobrania
Opublikowane
2014-12-30
Jak cytować
BARON-POLAŃCZYK, E. (2014). Uczenie się wspomagane metodami i narzędziami ICT w perspektywie dyskursu konektywistycznego. Journal of Education, Technology and Computer Science, 10(2), 238–244. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6600
Numer
Dział
EDUKACJA ZDALNA
Licencja
Prawa autorskie (c) 2014 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.