Wybrane współczesne zagrożenia dla edukacji w aspekcie psychologicznym
DOI:
https://doi.org/10.15584/eti.2017.4.10Słowa kluczowe:
zagrożenia w edukacji prokrastynacja, nieuczciwość akademicka, wielozadaniowośćAbstrakt
Artykuł jest próbą wglądu w niektóre współczesne zagrożenia, które mogą utrudniać proces edukacji: nieuczciwość akademicką, prokrastynację, wielozadaniowość. Autorka opisuje te zjawiska i towarzyszące im trudności oraz analizuje konsekwencje dla uczącej się młodzieży.Pobrania
Opublikowane
2017-12-15
Jak cytować
ENGLERT-BATOR, A. (2017). Wybrane współczesne zagrożenia dla edukacji w aspekcie psychologicznym. Journal of Education, Technology and Computer Science, 22(4), 84–90. https://doi.org/10.15584/eti.2017.4.10
Numer
Dział
PROBLEMY POLITYKI OŚWIATOWEJ
Licencja
Prawa autorskie (c) 2017 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.