Wybrane współczesne zagrożenia dla edukacji w aspekcie psychologicznym

Autor

  • ANNA ENGLERT-BATOR Uniwersytet Rzeszowski, Wydział Pedagogiczny, Zakład Psychologii

DOI:

https://doi.org/10.15584/eti.2017.4.10

Słowa kluczowe:

zagrożenia w edukacji prokrastynacja, nieuczciwość akademicka, wielozadaniowość

Abstrakt

Artykuł jest próbą wglądu w niektóre współczesne zagrożenia, które mogą utrudniać proces edukacji: nieuczciwość akademicką, prokrastynację, wielozadaniowość. Autorka opisuje te zjawiska i towarzyszące im trudności oraz analizuje konsekwencje dla uczącej się młodzieży.

Pobrania

Opublikowane

2017-12-15

Jak cytować

ENGLERT-BATOR, A. (2017). Wybrane współczesne zagrożenia dla edukacji w aspekcie psychologicznym. Journal of Education, Technology and Computer Science, 22(4), 84–90. https://doi.org/10.15584/eti.2017.4.10

Numer

Dział

PROBLEMY POLITYKI OŚWIATOWEJ