Kryteria oceny jakości kursów e-learningowych w szkolnictwie wyższym

Autor

  • KRYSTIAN TUCZYŃSKI Magister inżynier, Uniwersytet Rzeszowski, Wydział Pedagogiczny, Zakład Dydaktyki i Syste-mów Edukacyjnych, Polska

DOI:

https://doi.org/10.15584/eti.2017.4.46

Słowa kluczowe:

nauczanie na odległość, e-learning, kurs e-learningowy, mieszana metoda nauczania, ocena merytoryczna, ocena metodyczna

Abstrakt

W artykule przedstawiono potrzebę włączania e-learningu do tradycyjnych zajęć dydaktycz-nych realizowanych na uczelniach wyższych. Przedstawiono ponadto kryteria, jakim muszą spro-stać kursy e-learningowe tworzone przez kadrę akademicką Uniwersytetu Rzeszowskiego. Każdy z tworzonych kursów poddany zostaje wielowymiarowej ocenie z zakresu kryteriów merytorycz-nych oraz metodycznych, których spełnienie umożliwia ich wdrożenie do procesu kształcenia akademickiego.

Opublikowane

2017-12-15

Jak cytować

TUCZYŃSKI, K. (2017). Kryteria oceny jakości kursów e-learningowych w szkolnictwie wyższym. Journal of Education, Technology and Computer Science, 22(4), 341–346. https://doi.org/10.15584/eti.2017.4.46

Numer

Dział

SELECTED PROBLEMS OF SCHOOL EDUCATION

Inne teksty tego samego autora

1 2 > >>