Kryteria oceny jakości kursów e-learningowych w szkolnictwie wyższym
DOI:
https://doi.org/10.15584/eti.2017.4.46Słowa kluczowe:
nauczanie na odległość, e-learning, kurs e-learningowy, mieszana metoda nauczania, ocena merytoryczna, ocena metodycznaAbstrakt
W artykule przedstawiono potrzebę włączania e-learningu do tradycyjnych zajęć dydaktycz-nych realizowanych na uczelniach wyższych. Przedstawiono ponadto kryteria, jakim muszą spro-stać kursy e-learningowe tworzone przez kadrę akademicką Uniwersytetu Rzeszowskiego. Każdy z tworzonych kursów poddany zostaje wielowymiarowej ocenie z zakresu kryteriów merytorycz-nych oraz metodycznych, których spełnienie umożliwia ich wdrożenie do procesu kształcenia akademickiego.Pobrania
Opublikowane
2017-12-15
Jak cytować
TUCZYŃSKI, K. (2017). Kryteria oceny jakości kursów e-learningowych w szkolnictwie wyższym. Journal of Education, Technology and Computer Science, 22(4), 341–346. https://doi.org/10.15584/eti.2017.4.46
Numer
Dział
PROBLEMY EDUKACJI INFORMATYCZNEJ
Licencja
Prawa autorskie (c) 2017 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.