Efektywność wykorzystywania elektronicznego systemu zarządzania szkołą – sprawozdanie z badań

Autor

  • Krystian TUCZYŃSKI

Słowa kluczowe:

technologie informacyjne, dziennik elektroniczny, badania pedagogiczne, zarządzanie szkołą

Abstrakt

W artykule przedstawiono wyniki badań z zakresu efektywności wykorzystywania elektro-nicznego systemu zarządzania szkołą, które zrealizowane zostały w ramach pracy magisterskiej. Głównym celem badawczym było określenie zmian, jakie zachodzą pod wpływem wykorzystywa-nia dzienników elektronicznych w szkolnictwie.

Opublikowane

2017-03-30

Jak cytować

TUCZYŃSKI, K. (2017). Efektywność wykorzystywania elektronicznego systemu zarządzania szkołą – sprawozdanie z badań. Journal of Education, Technology and Computer Science, 15(1), 44–50. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6357

Numer

Dział

SELECTED PROBLEMS OF SCHOOL EDUCATION

Inne teksty tego samego autora

1 2 > >>