Efektywność wykorzystywania elektronicznego systemu zarządzania szkołą – sprawozdanie z badań
DOI:
https://doi.org/10.15584/eti.2016.1.6Słowa kluczowe:
technologie informacyjne, dziennik elektroniczny, badania pedagogiczne, zarządzanie szkołąAbstrakt
W artykule przedstawiono wyniki badań z zakresu efektywności wykorzystywania elektro-nicznego systemu zarządzania szkołą, które zrealizowane zostały w ramach pracy magisterskiej. Głównym celem badawczym było określenie zmian, jakie zachodzą pod wpływem wykorzystywa-nia dzienników elektronicznych w szkolnictwie.Pobrania
Opublikowane
2016-03-30
Jak cytować
TUCZYŃSKI, K. (2016). Efektywność wykorzystywania elektronicznego systemu zarządzania szkołą – sprawozdanie z badań. Journal of Education, Technology and Computer Science, 15(1), 44–50. https://doi.org/10.15584/eti.2016.1.6
Numer
Dział
PROBLEMY EDUKACJI INFORMACYJNO-KOMUNIKACYJNEJ
Licencja
Prawa autorskie (c) 2016 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.