Znaczenie technologii Web 2.0 w kształceniu e-learningowym
DOI:
https://doi.org/10.15584/eti.2018.4.17Słowa kluczowe:
technologie informacyjno-komunikacyjne, aplikacje internetowe, kształcenie e-learningowe, chmura edukacyjnaAbstrakt
Artykuł stanowi przegląd technologii informacyjno-komunikacyjnych charakteryzowanych jako Web 2.0, które mogą być wykorzystywane w kształceniu zdalnym. Publikacja przedstawia aplikacje oferowane przez firmę Google z uwzględnieniem ich najważniejszych cech użytkowych oraz możliwości edukacyjnych. Wspólną cechą przedstawianych usług jest ich uniwersalność przejawiająca się możliwością wykorzystywania ich na każdym szczeblu kształcenia.Pobrania
Opublikowane
2018-12-15
Jak cytować
TUCZYŃSKI, K. (2018). Znaczenie technologii Web 2.0 w kształceniu e-learningowym. Journal of Education, Technology and Computer Science, 26(4), 127–134. https://doi.org/10.15584/eti.2018.4.17
Numer
Dział
WYBRANE PROBLEMY SPOŁECZEŃSTWA INFORMACYJNEGO
Licencja
Prawa autorskie (c) 2018 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.