Trójskładnikowa koncepcja postawy człowieka wobec wykorzystywania e-learningu w procesie kształcenia
DOI:
https://doi.org/10.15584/eti.2019.3.31Słowa kluczowe:
postawa, komponenty postaw, e-learning, proces kształceniaAbstrakt
Treść opracowania w głównej mierze została ukierunkowana na określenie trójskładnikowej koncepcji postawy, której poszczególne komponenty stanowią integralną część życia człowieka. Za pośrednictwem każdego z omówionych w artykule komponentów dokonać można szczegółowej analizy postawy wobec wykorzystywania e-learningu w procesie kształcenia.Pobrania
Opublikowane
2019-09-30
Jak cytować
Tuczyński, K., & Walat, W. (2019). Trójskładnikowa koncepcja postawy człowieka wobec wykorzystywania e-learningu w procesie kształcenia. Journal of Education, Technology and Computer Science, 29(3), 209–214. https://doi.org/10.15584/eti.2019.3.31
Numer
Dział
WYBRANE PROBLEMY E-LEARNINGU
Licencja
Prawa autorskie (c) 2019 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.