Znaczenie technologii Web 2.0 w kształceniu e-learningowym

Autor

  • KRYSTIAN TUCZYŃSKI Magister inżynier, Uniwersytet Rzeszowski, Wydział Pedagogiczny, Zakład Dydaktyki Ogólnej i Systemów Edukacyjnych, Polska

DOI:

https://doi.org/10.15584/eti.2018.4.17

Słowa kluczowe:

technologie informacyjno-komunikacyjne, aplikacje internetowe, kształcenie e-learningowe, chmura edukacyjna

Abstrakt

Artykuł stanowi przegląd technologii informacyjno-komunikacyjnych charakteryzowanych jako Web 2.0, które mogą być wykorzystywane w kształceniu zdalnym. Publikacja przedstawia aplikacje oferowane przez firmę Google z uwzględnieniem ich najważniejszych cech użytkowych oraz możliwości edukacyjnych. Wspólną cechą przedstawianych usług jest ich uniwersalność przejawiająca się możliwością wykorzystywania ich na każdym szczeblu kształcenia.

Pobrania

Opublikowane

2018-12-15

Jak cytować

TUCZYŃSKI, K. (2018). Znaczenie technologii Web 2.0 w kształceniu e-learningowym. Journal of Education, Technology and Computer Science, 26(4), 127–134. https://doi.org/10.15584/eti.2018.4.17

Numer

Dział

WYBRANE PROBLEMY SPOŁECZEŃSTWA INFORMACYJNEGO