Efektywność wykorzystywania elektronicznego systemu zarządzania szkołą – sprawozdanie z badań

Autor

  • Krystian TUCZYŃSKI Uniwersytet Rzeszowski, Wydział Pedagogiczny, Zakład Dydaktyki Ogólnej i Systemów Edukacyjnych, Polska

DOI:

https://doi.org/10.15584/eti.2016.1.6

Słowa kluczowe:

technologie informacyjne, dziennik elektroniczny, badania pedagogiczne, zarządzanie szkołą

Abstrakt

W artykule przedstawiono wyniki badań z zakresu efektywności wykorzystywania elektro-nicznego systemu zarządzania szkołą, które zrealizowane zostały w ramach pracy magisterskiej. Głównym celem badawczym było określenie zmian, jakie zachodzą pod wpływem wykorzystywa-nia dzienników elektronicznych w szkolnictwie.

Pobrania

Opublikowane

2016-03-30

Jak cytować

TUCZYŃSKI, K. (2016). Efektywność wykorzystywania elektronicznego systemu zarządzania szkołą – sprawozdanie z badań. Journal of Education, Technology and Computer Science, 15(1), 44–50. https://doi.org/10.15584/eti.2016.1.6

Numer

Dział

PROBLEMY EDUKACJI INFORMACYJNO-KOMUNIKACYJNEJ

Inne teksty tego samego autora

1 2 > >>