Reforma systemu edukacji czy kolejna gra pozorów?
DOI:
https://doi.org/10.15584/eti.2017.4.1Słowa kluczowe:
reforma systemu edukacji, prawo oświatowe, warunki tworzenia dobrego prawa, normy prawneAbstrakt
W artykule przedstawiam rozważania będące oceną aktualnego stanu realizacji reformy polskiego systemu edukacji. Oceny tej dokonuję, odwołując się do analizy podstawowego obszaru determinującego efekty podjętych działań reformatorskich, a mianowicie wprowadzonych do praktyki edukacyjnej rozstrzygnięć prawnych. Od ich jakości zależą końcowe efekty reformy systemu edukacji. W artykule podejmuję próbę odpowiedzi na zasadnicze pytanie: Czy autorzy reformy stworzyli warunku prawne umożliwiające efektywne wdrażanie nowych rozwiązań strukturalnych i programowych?Pobrania
Opublikowane
2017-12-15
Jak cytować
Pęczkowski, R. (2017). Reforma systemu edukacji czy kolejna gra pozorów?. Journal of Education, Technology and Computer Science, 22(4), 21–28. https://doi.org/10.15584/eti.2017.4.1
Numer
Dział
PROBLEMY POLITYKI OŚWIATOWEJ
Licencja
Prawa autorskie (c) 2017 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.