Poziom kompetencji w korzystaniu z technologii informacyjnych przez studentów I roku Pedagogiki Uniwersytetu Rzeszowskiego

Autor

  • TOMASZ WARZOCHA Doktor, Uniwersytet Rzeszowski, Wydział Pedagogiczny, Zakład Dydaktyki i Systemów Eduka-cyjnych, Polska

DOI:

https://doi.org/10.15584/eti.2017.4.48

Słowa kluczowe:

kompetencje, student, nauczyciel akademicki, technologie informacyjno-komunikacyjne, komunikowanie się

Abstrakt

W artykule przedstawiono wyniki badań z zakresu wykorzystania technologii informacyjno- -komunikacyjnych przez studentów I roku pedagogiki Uniwersytetu Rzeszowskiego w celu pozyski-wania, przetwarzania, przechowywania informacji. Ponadto zapytano studentów, czy wykorzystują technologie informacyjne w procesach komunikowania się ze sobą, z nauczycielami akademicki-mi, czy i w jaki sposób udostępniają sobie pliki oraz do czego ponadto wykorzystują technologie informacyjne.

Pobrania

Opublikowane

2017-12-15

Jak cytować

WARZOCHA, T. (2017). Poziom kompetencji w korzystaniu z technologii informacyjnych przez studentów I roku Pedagogiki Uniwersytetu Rzeszowskiego. Journal of Education, Technology and Computer Science, 22(4), 353–358. https://doi.org/10.15584/eti.2017.4.48

Numer

Dział

PROBLEMY EDUKACJI INFORMATYCZNEJ

Inne teksty tego samego autora