Poziom kompetencji w korzystaniu z technologii informacyjnych przez studentów I roku Pedagogiki Uniwersytetu Rzeszowskiego
DOI:
https://doi.org/10.15584/eti.2017.4.48Słowa kluczowe:
kompetencje, student, nauczyciel akademicki, technologie informacyjno-komunikacyjne, komunikowanie sięAbstrakt
W artykule przedstawiono wyniki badań z zakresu wykorzystania technologii informacyjno- -komunikacyjnych przez studentów I roku pedagogiki Uniwersytetu Rzeszowskiego w celu pozyski-wania, przetwarzania, przechowywania informacji. Ponadto zapytano studentów, czy wykorzystują technologie informacyjne w procesach komunikowania się ze sobą, z nauczycielami akademicki-mi, czy i w jaki sposób udostępniają sobie pliki oraz do czego ponadto wykorzystują technologie informacyjne.Pobrania
Opublikowane
2017-12-15
Jak cytować
WARZOCHA, T. (2017). Poziom kompetencji w korzystaniu z technologii informacyjnych przez studentów I roku Pedagogiki Uniwersytetu Rzeszowskiego. Journal of Education, Technology and Computer Science, 22(4), 353–358. https://doi.org/10.15584/eti.2017.4.48
Numer
Dział
PROBLEMY EDUKACJI INFORMATYCZNEJ
Licencja
Prawa autorskie (c) 2017 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.