Wykorzystanie nowych technologii informacyjnych przez nauczycieli akademickich w procesie edukacyjnym – wyniki badań

Autor

  • Tomasz WARZOCHA Uniwersytet Rzeszowski, Polska

Słowa kluczowe:

edukacja, nowe technologie informacyjne, nauczyciel

Abstrakt

W artykule przedstawiono wyniki badań wykorzystania nowych technologii informacyjnych w procesie edukacyjnym przez nauczycieli akademickich w opinii studentów Wydziału Matematyczno-Przyrodniczego. W tym celu przygotowano ankietę składającą się z 12 pytań

Pobrania

Opublikowane

2014-06-30

Jak cytować

WARZOCHA, T. (2014). Wykorzystanie nowych technologii informacyjnych przez nauczycieli akademickich w procesie edukacyjnym – wyniki badań. Journal of Education, Technology and Computer Science, 9(1), 86–94. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6641

Numer

Dział

EDUKACJA TECHNICZNA I OGÓLNOTECHNICZNA

Inne teksty tego samego autora