Wykorzystanie nowych technologii informacyjnych przez nauczycieli akademickich w procesie edukacyjnym – wyniki badań
Słowa kluczowe:
edukacja, nowe technologie informacyjne, nauczycielAbstrakt
W artykule przedstawiono wyniki badań wykorzystania nowych technologii informacyjnych w procesie edukacyjnym przez nauczycieli akademickich w opinii studentów Wydziału Matematyczno-Przyrodniczego. W tym celu przygotowano ankietę składającą się z 12 pytańPobrania
Opublikowane
2014-06-30
Jak cytować
WARZOCHA, T. (2014). Wykorzystanie nowych technologii informacyjnych
przez nauczycieli akademickich w procesie edukacyjnym
– wyniki badań. Journal of Education, Technology and Computer Science, 9(1), 86–94. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6641
Numer
Dział
EDUKACJA TECHNICZNA I OGÓLNOTECHNICZNA
Licencja
Prawa autorskie (c) 2014 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.