Ja–Ty–Komputer. Specyfika zajęć prowadzonych metodą e-learningu z perspektywy analizy transakcyjnej

Autor

  • ANNA PIERZCHAŁA Doktor, Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie, Wydział Pedagogiczny, Instytut Pedagogiki, Zakład Psychoprofilaktyki, Zespół Badawczy Edukacyjnej Analizy Transakcyjnej, Polska

DOI:

https://doi.org/10.15584/eti.2017.4.44

Słowa kluczowe:

relacje, analiza transakcyjna, e-learning

Abstrakt

Zwrócenie uwagi na charakterystyczną relację, jaka łączy człowieka z komputerem, stało się punktem wyjścia dla niniejszego artykułu. Autorka podejmie w nim próbę charakterystyki zajęć prowadzonych metodą e-learningu na Wydziale Pedagogicznym Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Paradygmatem dla tych rozważań jest koncepcja analizy transakcyjnej. W opra-cowaniu wykorzystane zostały trzy wzajemnie uzupełniające się obszary tematyczne koncepcji – analiza struktury osobowości, analiza komunikacji oraz koncepcja pasywności transakcyjnej.

Opublikowane

2017-12-15

Jak cytować

PIERZCHAŁA, A. (2017). Ja–Ty–Komputer. Specyfika zajęć prowadzonych metodą e-learningu z perspektywy analizy transakcyjnej. Journal of Education, Technology and Computer Science, 22(4), 329–334. https://doi.org/10.15584/eti.2017.4.44

Numer

Dział

SELECTED PROBLEMS OF SCHOOL EDUCATION