Uczeń w obliczu sytuacji problemowej – strategie działania z perspektywy analizy transakcyjnej i pedagogiki twórczości. Studium badawcze
DOI:
https://doi.org/10.15584/eti.2018.4.71Słowa kluczowe:
sytuacja problemowa, pasywność, szkoła, analiza transakcyjna, postawa twórczaAbstrakt
Artykuł jest kolejnym etapem kilkuletnich eksploracji badawczych autorki dotyczących pasywności szkolnej w ujęciu analizy transakcyjnej. Pasywność rozumiana jest tutaj jako brak umiejętności efektywnego działania w obliczu sytuacji problemowych. W badaniach podjęto próbę określenia związków łączących konkretne strategie pasywne z wybranymi komponentami postawy twórczej uczniów.Pobrania
Opublikowane
2018-12-15
Jak cytować
PIERZCHAŁA, A. (2018). Uczeń w obliczu sytuacji problemowej – strategie działania z perspektywy analizy transakcyjnej i pedagogiki twórczości. Studium badawcze. Journal of Education, Technology and Computer Science, 26(4), 497–503. https://doi.org/10.15584/eti.2018.4.71
Numer
Dział
WYBRANE PROBLEMY EDUKACJI INKLUZYJNEJ
Licencja
Prawa autorskie (c) 2018 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.