Skuteczność oprogramowania AR w nauczaniu chemii – sprawozdanie z badań

Autor

  • TOMASZ WARCHOŁ Magister inżynier, Uniwersytet Rzeszowski, Wydział Pedagogiczny, Zakład Dydaktyki i Syste-mów Edukacyjnych, Polska

DOI:

https://doi.org/10.15584/eti.2017.4.47

Słowa kluczowe:

edukacja, rozszerzona rzeczywistość, badania, uczenie się, warsztaty interaktywne

Abstrakt

W artykule przedstawiono wyniki badań skuteczności oprogramowania wykorzystującego roz-szerzoną rzeczywistość, które prowadzone były w ramach warsztatów interaktywnych. Analizo-wane zagadnienia pokazuję wartość, jaką stanowi wykorzystywanie nowoczesnych technologii w edukacji.

Opublikowane

2017-12-15

Jak cytować

WARCHOŁ, T. (2017). Skuteczność oprogramowania AR w nauczaniu chemii – sprawozdanie z badań. Journal of Education, Technology and Computer Science, 22(4), 347–352. https://doi.org/10.15584/eti.2017.4.47

Numer

Dział

SELECTED PROBLEMS OF SCHOOL EDUCATION

Inne teksty tego samego autora