Skuteczność oprogramowania AR w nauczaniu chemii – sprawozdanie z badań
DOI:
https://doi.org/10.15584/eti.2017.4.47Słowa kluczowe:
edukacja, rozszerzona rzeczywistość, badania, uczenie się, warsztaty interaktywneAbstrakt
W artykule przedstawiono wyniki badań skuteczności oprogramowania wykorzystującego roz-szerzoną rzeczywistość, które prowadzone były w ramach warsztatów interaktywnych. Analizo-wane zagadnienia pokazuję wartość, jaką stanowi wykorzystywanie nowoczesnych technologii w edukacji.Pobrania
Opublikowane
2017-12-15
Jak cytować
WARCHOŁ, T. (2017). Skuteczność oprogramowania AR w nauczaniu chemii – sprawozdanie z badań. Journal of Education, Technology and Computer Science, 22(4), 347–352. https://doi.org/10.15584/eti.2017.4.47
Numer
Dział
PROBLEMY EDUKACJI INFORMATYCZNEJ
Licencja
Prawa autorskie (c) 2017 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.