Media społecznościowe jako narzędzia reklamy internetowej
DOI:
https://doi.org/10.15584/eti.2017.2.38Słowa kluczowe:
media społecznościowe, reklama internetowaAbstrakt
W artykule omówiono wiadomości dotyczące reklamy w mediach społecznościowych. Zamieszczono wyniki badań ankietowych, których przedmiotem była ocena wpływu działań reklamowych prowadzonych w social media na decyzje zakupowe respondentów.Pobrania
Opublikowane
2017-03-30
Jak cytować
SZULŻYK-CIEPLAK, J., PUCHTEL, A., & PŁECHA, A. (2017). Media społecznościowe jako narzędzia reklamy internetowej. Journal of Education, Technology and Computer Science, 20(2), 290–295. https://doi.org/10.15584/eti.2017.2.38
Numer
Dział
PROBLEMY EDUKACJI MEDIALNEJ
Licencja
Prawa autorskie (c) 2017 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.