Media społecznościowe jako narzędzia reklamy internetowej

Autor

  • JOANNA SZULŻYK-CIEPLAK Politechnika Lubelska, Wydział Podstaw Techniki, Katedra Podstaw Techniki, Polska
  • ALEKSANDRA PUCHTEL Politechnika Lubelska, Wydział Podstaw Techniki, Polska
  • AGATA PŁECHA Politechnika Lubelska, Wydział Podstaw Techniki, Polska

DOI:

https://doi.org/10.15584/eti.2017.2.38

Słowa kluczowe:

media społecznościowe, reklama internetowa

Abstrakt

W artykule omówiono wiadomości dotyczące reklamy w mediach społecznościowych. Zamieszczono wyniki badań ankietowych, których przedmiotem była ocena wpływu działań reklamowych prowadzonych w social media na decyzje zakupowe respondentów.

Opublikowane

2017-03-30

Jak cytować

SZULŻYK-CIEPLAK, J., PUCHTEL, A., & PŁECHA, A. (2017). Media społecznościowe jako narzędzia reklamy internetowej. Journal of Education, Technology and Computer Science, 20(2), 290–295. https://doi.org/10.15584/eti.2017.2.38

Numer

Dział

SELECTED PROBLEMS OF SCHOOL EDUCATION