Dokąd zmierza cyfrowa edukacja?

Autor

  • Aleksander PIECUCH Uniwersytet Rzeszowski, Polska

Słowa kluczowe:

jakość kształcenia, cyfrowa szkoła, komputerowe wspomaganie uczenia się

Abstrakt

Artykuł jest próbą oceny efektywności kształcenia z wykorzystaniem środków informatycznych. Inspiracją do podjęcia dyskusji nad tym problemem jest opublikowany przez IBE raport dotyczący cyfrowej szkoły. Niezależnie od tego ważnym przyczynkiem do dyskusji jest sposób wykorzystywania komputera przez młodzież poza szkołą do celów edukacyjnych.

Pobrania

Opublikowane

2015-09-30

Jak cytować

PIECUCH, A. (2015). Dokąd zmierza cyfrowa edukacja?. Journal of Education, Technology and Computer Science, 13(3), 81–88. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6439

Numer

Dział

EDUKACJA INFORMATYCZNA I INFORMACYJNA