Reakcje krajowych systemów kształcenia nauczycieli do wyzwań europejskich

Autor

  • Nadiia POSTRYGACH National Academy of Pedagogical Sciences of Ukraine, Ukraine

Słowa kluczowe:

system kształcenia, kompetencje kluczowe, polityka edukacyjna

Abstrakt

W artykule przedstawiono główne wyzwania stojące przed polityką oświatową Ukrainy i konieczne zmiany, które pozwolą na kształcenie nauczycieli mogących pomóc uczniom w zdobyciu kompetencji pozwalających na sprawne działanie w ewoulującym społeczeństwie i stale zmieniającym się rynku pracy

Opublikowane

2012-12-15

Jak cytować

POSTRYGACH, N. (2012). Reakcje krajowych systemów kształcenia nauczycieli do wyzwań europejskich. Journal of Education, Technology and Computer Science, 6(2), 149–155. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6908

Numer

Dział

INFORMATYCZNE PRZYGOTOWANIE ZAWODOWE NAUCZYCIELI