Implementacja narzędzi Web 2.0: portali społecznościowych w dydaktyce języków obcych
Słowa kluczowe:
Web 2.0, serwis społecznościowy, akwizycja języka obcego, busuu, livemocha, Wiki, eTwinnigAbstrakt
Artykuł prezentuje w formie opisowej charakterystyki implementację technologii Web 2.0 w dydaktyce i autodydaktyce języków obcych. Przedmiotem opisu są serwisy społecznościowe busuu.com oraz livemocha.com oraz platforma kontaktowa eTwinning. Dostępność i popularność tych narzędzi sprawiają, że nauka i uczenie się języków obcych zmieniają swoje dotychczasowe wypracowane w glottodydaktyce formuły, integrując naukę języków obcych z kształtowaniem niektórych kluczowych kompetencji.Pobrania
Opublikowane
2012-12-15
Jak cytować
JAŚKIEWICZ, G. (2012). Implementacja narzędzi Web 2.0: portali
społecznościowych w dydaktyce języków obcych. Journal of Education, Technology and Computer Science, 6(2), 232–238. Pobrano z https://journals.ur.edu.pl/jetacomps/article/view/6920
Numer
Dział
NOWOCZESNE E-ŚRODKI DYDAKTYCZNE
Licencja
Prawa autorskie (c) 2012 Journal of Education, Technology and Computer Science
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.