Implementacja narzędzi Web 2.0: portali społecznościowych w dydaktyce języków obcych
DOI:
https://doi.org/2080-9069Słowa kluczowe:
Web 2.0, serwis społecznościowy, akwizycja języka obcego, busuu, livemocha, Wiki, eTwinnigAbstrakt
Artykuł prezentuje w formie opisowej charakterystyki implementację technologii Web 2.0 w dydaktyce i autodydaktyce języków obcych. Przedmiotem opisu są serwisy społecznościowe busuu.com oraz livemocha.com oraz platforma kontaktowa eTwinning. Dostępność i popularność tych narzędzi sprawiają, że nauka i uczenie się języków obcych zmieniają swoje dotychczasowe wypracowane w glottodydaktyce formuły, integrując naukę języków obcych z kształtowaniem niektórych kluczowych kompetencji.Opublikowane
2012-12-15
Jak cytować
JAŚKIEWICZ, G. (2012). Implementacja narzędzi Web 2.0: portali
społecznościowych w dydaktyce języków obcych. Journal of Education, Technology and Computer Science, (2), 232–238. https://doi.org/2080-9069
Numer
Dział
SELECTED PROBLEMS OF SCHOOL EDUCATION