Implementacja narzędzi Web 2.0: portali społecznościowych w dydaktyce języków obcych

Autor

  • Grzegorz JAŚKIEWICZ

DOI:

https://doi.org/2080-9069

Słowa kluczowe:

Web 2.0, serwis społecznościowy, akwizycja języka obcego, busuu, livemocha, Wiki, eTwinnig

Abstrakt

Artykuł prezentuje w formie opisowej charakterystyki implementację technologii Web 2.0 w dydaktyce i autodydaktyce języków obcych. Przedmiotem opisu są serwisy społecznościowe busuu.com oraz livemocha.com oraz platforma kontaktowa eTwinning. Dostępność i popularność tych narzędzi sprawiają, że nauka i uczenie się języków obcych zmieniają swoje dotychczasowe wypracowane w glottodydaktyce formuły, integrując naukę języków obcych z kształtowaniem niektórych kluczowych kompetencji.

Opublikowane

2012-12-15

Jak cytować

JAŚKIEWICZ, G. (2012). Implementacja narzędzi Web 2.0: portali społecznościowych w dydaktyce języków obcych. Journal of Education, Technology and Computer Science, (2), 232–238. https://doi.org/2080-9069

Numer

Dział

SELECTED PROBLEMS OF SCHOOL EDUCATION